12/28/2016

28.12


Cześć! Już powracam z moimi stylizacjami, choć muszę przyznać, że bardzo spodobały mi się te posty z inspiracjami i świetnie się bawiłam przy szukaniu wszystkich zdjęć, a następnie robieniu z nich kolaży. I na pewno takie inspiracje będą pojawiać się częściej.
To już ostatni post w tym roku i nie mogę się doczekać co przyniesie 2017, mam nadzieje, że będę mogła rozwinąć się jeszcze bardziej i pokazać wam jeszcze więcej rzeczy, którymi będziecie mogli się zainspirować.
Dziękuję za waszą obecność tutaj oraz aktywność i życzę wam wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku. <3







wearing
jacket - C&A
jeans - Stradivarius
shoes - CCC

16 komentarzy:

  1. genialny zestaw! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna stylizacja! Genialne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ujęcia i stylizacje! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz czadersko Kochana !!!! Na prawdę Świetny styl :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zarówno Twoje stylizacje jak i inspiracje, więc już jestem w siódmym niebie :) Dzisiejsza pobiła wszystkie inne!

    Może wpadniesz na podsumowanie roku? :) 2016 To by było na tyle

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Uwielbiam ramoneski, a Ty jeszcze połączyłaś ją ze świetnymi butami i spodniami i po prostu razem wygląda to naprawdę ekstra!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania perfumy Calvina Kleina:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja *.* wyglądasz jak modelka ♥♥♥
    kurteczkę bym nosiła :3
    też jestem ciekawa, co przyniesie 2017 :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się całe zestawienie wszystkiego razem, dobrze zgrana całość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam takich spodni a nie moge znalezć ;/

    OdpowiedzUsuń