1/04/2017

4.01


Witam w nowym roku!
Macie okazje zobaczyć mnie w jeszcze jaśniejszych włosach niż ostatnio, które mam już od jakiegoś czasu, ale to jeszcze nie jest to co chciałabym uzyskać. Marzy mi się zimny odcień, podchodzący pod biel. Ale okazało się, że moje włosy mają na tyle silny pigment, że nie jest to wcale łatwe i jedyne co w tym może być pocieszające to, że szybko nie osiwieje :D.
Zawsze miałam problem z moimi włosami bo są baardzo proste i w dodatku śliskie, co powoduje, że nawet nie zdążę wyjść z domu, a z mojej fryzury którą robiłam dobrą godzinę, albo więcej nic nie zostaje. Dlatego zawsze ubolewałam, bo luźne koki w moim przypadku, są niemożliwe, a bardzo mi się podobają! Ale nie ma co narzekać, trzeba znaleźć jakieś dobre rozwiązanie i ja powiedzmy, że znalazłam, bo moje włosy lepiej ze mną współpracują kiedy są krótkie, dlatego na razie nie mam zamiaru ich zapuszczać.
Poniżej prosta, zimowa stylizacja. I wreszcie jestem ubrana i nie było mi zimno, jak za każdym razem kiedy stawałam na tle tej ściany.
Miłego dnia! <3






wearing
jacket - click
jeans - Pull&Bear
shoes - Bershka

15 komentarzy:

  1. pasuje Ci ten odcień włosów :)

    ja jeszcze nie farbowałam włosów ;p może kiedyś się odważę ;p

    ps. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wyglądasz zjawiskowo. Na prawdę aż miło się patrzy :) Bardzo pasują CI włosy, ale powiem Ci , że mam taki sam problem co TY ! Moje włosy są śliskie i nie chcą się kręcic są jak druty :/ Ostatnio byłam u fryzjera i myślałam że po fryzjerze wymyślne loki mi zostaną, ale po 20 minutach miałam znowu strasnzie proste włosy ;/ jedynie dwa kosmyki z przodu zostają mi lekko pofalowane po takiej fryzurze. Nie jestem z tego zadowolona bo mój ślub niedługo i chciałam piękne loki , no ale nie da się więc zostaje mi kok :( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz świetne włoski, prostujesz czy masz takie naturalne? :) Spodobał mi się ten wpis, chyba będę wpadać tu częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki kożuszek tylko szary:0 ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! Nie przejmuj się, ja już dawno zgoliłabym moje włosy, bo są tak fatalne, ale zdaję sobie sprawę, że bez nich wyglądałabym jeszcze gorzej :)

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  7. Kożuszek jest przecudny! Szukałam takiego, ale już nigdzie nie było

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Twoim miejscu nie narzekalabym na swoje wlosy :p Sa tak swietnie, naturalnie proste, ze sama chcialabym taki efekt uzyskać (kiedys)... Mi sie za to lekko faluja. Prostownica takze nie daje rady. Ale z kokiem nie mqm najmniejszych problemow :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń