1/11/2017

REALASH


Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją odżywki do rzęs Realash, którą stosuje już od dłuższego czasu. Mimo, że moje rzęsy od zawsze były bardzo długie i gęste postanowiłam wypróbować tą odżywkę, ponieważ z powodu ich długości zawijały mi się, wypadały i troszkę się z nimi męczyłam.
Formuła Realash przyspiesza naturalny wzrost rzęs i dzięki temu, że wzmacnia je od nasady, rzęsy stają się długie oraz mocne. Pełne rezultaty możemy zobaczyć po 30 dniach. Ale już po kilkukrotnym użyciu rzęsy stają się zdrowsze i bardziej odżywione. Odżywkę aplikujemy jak eyeliner, najlepiej robić to wieczorem kiedy zmyjemy makijaż. Stosuje się ją raz dziennie.
Jeśli chodzi o mnie, głównie zaobserwowałam, że rzęsy mi już nie wypadają tak jak kiedyś, są bardziej wzmocnione i dłuższe. Nie wystąpiły u mnie żadne reakcje alergiczne, czego się obawiałam, bo jestem uczulona na sporo takich rzeczy.
Cena odżywki to 170zł za 3ml, ale przez to, że serum ma gęstą konsystencję, wystarcza na 3 miesiące stosowania, dlatego uważam, że warto zainwestować dla takiego efektu!






17 komentarzy:

  1. Piękne rzęski. Choć ja mam mały uraz po odżywce L4L i bałabym się używać kolejnej tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość droga, ale opłacalna inwestycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam i szczerze moge polecić, fajny finalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od 2 m-cy mam przedłużone rzęsy metodą objętościową i za jakiś czas będę potrzebowała z pewnością takiej odżywki dlatego Twoja recenzja mnie bardzo zainteresowała! Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ty masz długie rzęsy,odżywka wydaje się być całkiem fajna,ale raczej nie dam za nią 170zł.Chyba poczekam aż będzie tańsza.Pozdrawiam cieplutko<3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają :) ja mam problem z podkręceniem rzęs :[

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zainwestuję w ten produkt :-) Rzęsy masz piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne rzęsy :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. odżywka wydaje się być dobrą inwestycją :)
    ogólnie, bardzo ładna z Ciebie kobieta :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej *u* Masz zjawiskowe rzęsy :D Też chcę takie ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się boję takich odżywek, za dużo nasłuchałam się o skutkach ubocznych :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny blog! Świetny produkt, dużo o nim słyszałam :)
    Obserwujemy? Zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt wygląda rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz rzęsy :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądają Teoje rzęsy :*
    laurenpachnia.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń