11/28/2016

28.11


Cześć!
Wraz z początkiem tygodnia, melduje się z nowym postem. W dzisiejszej stylizacji głównym elementem jest długa biała koszula, uwielbiam w niej te za długie rękawy, które są ostatnio w modzie. Przez to, że odkrywa ramiona jest bardzo dziewczęca, ale w tym wydaniu przełamują to kabaretki i ciężkie czarne buty. Od jakiegoś czasu jestem miłośniczką wszelkiego rodzaju choker`ów i tego również nie mogło zabraknąć w mojej kolekcji. Uważam, że świetnie dopełnia całość.
Miłego poniedziałku i reszty tygodnia!









wearing
shirt - click
choker - click
shoes - Bershka

27 komentarzy:

  1. wow nie zamarzłaś? bo wnioskuję że zdjęcia robione były na zewnątrz?
    anyway śliczna koszula pragnę takiej <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę tak! do tego padał deszcz ze śniegiem, ale na szczęście nie widać tego na zdjęciach, choć można zauważyć po mokrych włosach :)

      Usuń
  2. Wow wyglądasz jak petarda <3
    Super się prezentujesz , warto było się poświęcić dla takich zdjęć ;)

    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale Ty masz fantastyczną urodę! Świetny makijaż :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. I have this blouse and love it, I think it's so cool and special. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://sukienkiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Kusisz! Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chyba zamarzla ! Świetnie wyszłaś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam Cię bo ja bym ze trzy razy zamarzła, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz <3
    u mnie nowy post kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio coraz bardziej podobają mi się ubrania, które odkrywają ramiona :) świetnie wyglądasz :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo piękna! Uwielbiam ostatnie zdjęcie!
    http://atenagrygiel-fotografia.blogspot.com/2016/11/czerwiec-2016-kamil.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fenomenalne zdjęcia :)
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się :) Lubię takie odważne i kobiece stylizacje

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa ta stylizacja, odważna! nieważne co założysz, zawsze pieknie wyglądasz *.* linki kliknięte :)
    też bardzo lubię chokery *.*
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa stylizacja , najbardziej do gustu przypadła mi ta koszula jest świetna !:)

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz super :)
    choker jest świetny
    Odważna jesteś
    Zostaję Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula kosmos! <3
    Pozdrawiam,
    esteratakesphotos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow zachwycasz! Koszula piękna, połączenie robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  20. mając taką figurę wszystko na Tobie leży wspaniale :) spodobał mi się ten look :)

    OdpowiedzUsuń